Veel gestelde vragen

Inhoud

Kwaliteit en garantie

Kosten

Levertijd en bezorging

Betaling en annulering

--- 

Kwaliteit en garantie

 

Hoe lang gaan mijn zolen mee?

Afhankelijk van intensiteit van gebruik, ongeveer 2 jaar voordat de werking afneemt.

Mijn pijnklachten verbeteren niet door de steunzolen, wat nu?

De klachten kunnen geleidelijk verdwijnen en het kan enkele weken duren. Helaas is er geen garantie op verbetering.

Zolen zijn een hulpmiddel bij het verbeteren van de voetfunctie. Als de klachten niet verminderen, raadpleeg dan een arts. Onze hulpmiddelen zijn geen MDR. Lees er alles over op onze “Disclaimer” pagina.

Verslijten mijn zolen snel?

Afhankelijk van factoren zoals intensiteit en transpiratie.

Kosten

Wat kosten zolen op maat?

Een paar op maat gemaakte zolen kosten bij ons 119 euro, dit inclusief btw en verzending. Niet vergoed door zorgverzekeraar.

Hoe onderhoud ik mijn zolen?

Uw zolen kunt u het beste schoonmaken met een vochtige doek. Gebruik geen schurende of agressieve middelen, omdat dit de afdeklaag van uw zolen kan beschadigen.

Kan ik mijn zolen dragen tijdens sportactiviteiten?

Ja, u kunt uw zolen dragen tijdens sportactiviteiten. Houd er rekening mee dat bij intensieve activiteiten de slijtage van de zolen kan toenemen.

Levertijd en bezorging

Hoe lang duurt de levering?

De levering van uw fitting-pakket neemt ongeveer 3 werkdagen in beslag, vanaf dan is het afhankelijk wanneer u de gemaakte voetafdrukken terug binnen brengt bij De Post. Is het de dag zelf nog, dan kan u ongeveer één week later uw inlegzolen verwachten. Gemiddeld genomen duurt het van A tot Z net geen twee weken. Wat sneller is dan de concurrentie en hier zijn we trots op!

Wat is de bezorging?

De bezorging van uw zolen is gratis binnen België. Voor andere landen gelden eventuele verzendkosten.

Betaling en annulering

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw zolen betalen via de tal van betalingsmethoden. Deze kan u terugvinden onderaan rechts op de website.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren tot de dag dat wij uw afdrukken ontvangen hebben. Als wij uw afdrukken hebben ontvangen, is annuleren niet meer mogelijk.

Fysiek consult?

Wij bieden dit niet aan.

Contactformulier

Vragen? Offerte? Opmerkingen?

Niet gevonden wat u zocht in onze FAQ? Neem contact met ons op via ons contactformulier. Wij reageren zo snel mogelijk. Voor een nog sneller antwoord, gebruik onze chatknop rechtsonderaan de pagina.